dimarts, 6 de maig del 2008

Avui em realitzat un comentari amb posterior mini-presentació, envers una entrada d'un bloc de mestres, en concret el Tic - Tac, i l'entrada citada d'en Jordi Vivancos. A continuació s'adjunta l'entrada realitzada el forum:


Hem escollit l'entrada frases visuals del bloc Tic - Tac, ja que trobem molt interessant el seu contigut.
Considerem que cada cop més els nens estan més acostumats a rebre informacions visuals ràpides amb un alt nivell de contingut. Per tant, em d'utilitzar aquesta facilitat que tenen, per a poder treballar la imatge com a mètode comunicatiu per a expressar tant sentiments, sensacions, moments, idees, etc. Creiem que esta començant a sorgir una nova alfabetització, que no em d'ignorar sinó, que a partir d'aquí podem potenciar altres capacitats del nen.
Aquest mètode pot proporcionar una àmplia diversitat d'estils d'aprenentatge, que pot enriquir notablement les classes. Gràcies els nous materials com amb les càmeres digitals i el programari d'edició i retoc fotogràfic, tenim un instrument amb un gran potencial per a l'expressió i la comunicació visuals.Em de ser molt conscients que a l'hora d'emprar aquests mètodes, els em d'utilitzar com a nexes, no com a fonts directes.